Időt kérek!
2016. június 27. írta: sportosvillo

Időt kérek!

Hogy találjak alkalmat a mozgásra a mindennapokban?

Munka, munka, munka. Hétvégén még csak-csak sikerül időt szakítani a mozgásra, de a hétköznapok rohanásában nem könnyű. Pláne ha otthon vár a család, a házimunka, és persze az ágyad, hisz a munkahelyed másnap is hősies helytállást követel. Az ülőmunkát végzőknek különösen fontos mozgásra szánt időt csempészni a hétköznapjaikba, ha nem szeretnének rövid időn belül gerincfájdalommal, keringési problémákkal vagy esetleg túlsúllyal küzdeni. Az életmódváltás komoly szervezést igényel, kezdd az első lépéseknél!

syngus_csakmozogj_timeout.jpg

Rend a lelke

A rendszeresség az ember egyik legjobb barátja. Minden könnyebb, ami már rutinszerű. Szervezd meg előre a heted! Mérd fel, mikor van a hétköznapokban egy-egy olyan órád, amit mondjuk a nappali helyett a szabadban tölthetsz. Ha a beltéri mozgást preferálod, a fitnesztermek óráira is érdemes előre jelentkezni, hogy az igényeidnek megfelelő edzésre juthass be. Ebben segítségedre lehet a legújabb magyar fitneszalkalmazás (Syngus), ami egy speciális órarenddel egyszerűsíti a feliratkozást a kedvenc edzéseidre.

syngus_csakmozogj_calendar.jpg

Nincs többé kitöltetlen ebédszünet

Sokan dolgoznak 9-től 6-ig, de kevesen esznek egy egész órán át. Az ebédszünetből fennmaradó időt pedig tölthetnéd akár mozgással is. Ha pont nincs a munkahelyed szomszédjában fitneszterem, csak pakold be reggel a futócipődet, az edzőruhádat, és kocogj egy kicsit ebéd előtt. Aki nagyon eltökélt, és bicajbarát helyen dolgozik, akár tekerhet is a szünetben. Ezzel nemcsak az egészséged őrizheted meg, még a délelőtt felgyülemlett feszültséget is levezetheted.

syngus_csakmozogj_bike.png

Gyalogolj!

Az ember hajlamos a legkényelmesebb megoldásokat választani, de a kényelem nem feltétlen egészséges. Ha például a harmadikon laksz, még időtakarékossági szempontból sem kellene a liftet választanod a lépcső helyett, és még abba sem halt bele senki, hogy munkába menet lesétált néhány megállót. Akár lépésben, akár km-ben vagy kalóriában számolunk, azt mutatja a gyakorlat, hogy sokat számít az a napi pár perc lépcsőzés vagy séta is, amivel még csak a napirended sem kell felborítanod.

syngus_csakmozogj_stairs.jpg

Mozgás mint közös program

Ha előfordult már veled, hogy bambán meredtél, amikor a párod azt kérdezte, mit csináljatok a hétvégén, akkor itt a mindenkori mentőötlet: fitneszrandi! Költséghatékony, mókás és egészséges program futni egy kört mondjuk a Városligeti­-tó körül, tekerni egyet a Balatonnál vagy úszni egy kicsit a legközelebbi strandon. Ha a barátaidat, családodat vagy a kedvesedet is bevonod az életmódváltásba, sokkal élvezetesebb lesz a folyamat.

syngus_csakmozogj_date.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csakmozogj.blog.hu/api/trackback/id/tr118850576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.